Welkom bij de oefentoets van Hoofdstuk 4
Liever deelnemen aan een klassikale examentraining? Klik hier voor de mogelijkheden!
Door uw e-mail adres in te vullen, ontvangt u de antwoorden automatisch in uw mailbox. Hiermee abonneert u zich ook meteen op relevante nieuwsberichten, gerelateerd aan Procesmanagement in de praktijk. U kunt zich op elk moment hiervoor afmelden!
Nu ook beschikbaar: Werkboek deel I

e-mail adres:
2.
Als u de effectiviteit van procesmanagement toetst, wat toetst u dan?
4.
De directeur van een opleidingsbureau wil de tevredenheid verhogen van zijn studenten. Nu heeft hij zelf geleerd dat de tevredenheid wordt bepaald door het verschil van de ervaring van de klant en de verwachting van de klant. De directeur stelt dat de verwachting van elke individuele klant verschillend is en dat hij deze niet kan beïnvloeden. Hij moet zich dus wel richten op de ervaring van de klant, die hij wel kan beïnvloeden, simpelweg door de dienstverlening te verbeteren.
Klopt de stelling van de directeur, dat de verwachting van de klant niet te beïnvloeden is?